Pluggdag.

Dagen idag har mestadels ägnats åt att plugga. Tidigare under dagen följde jag P in till stan när han skulle träna för att köpa ett minneskort till kameran. Så nu är allt fixat inför bebis ankomst.

Jag har mått väldigt konstigt idag med lite halsbränna, illamående och yr i huvudet mellan varven. Vet inte riktigt vad det är som är på gång men jag hoppas att jag kan hålla mig relativt frisk fram till förlossningen.

Sitter för tillfället och tittar på när P gör mat och känner hur det kurrar i magen. Idag blir det spagetti och köttfärssås. Gott, snabbt och enkelt. Jag sitter ju inte bara och tittar på utan pluggar samtidigt så klart. Effektiv som man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback