Sömn?

Hej fina ni! ♥

Vaknade för inte så länge sen men skulle kunna smita tillbaka in till sängen och fortsätta att sova, hela dagen. Kanske skulle lyckas med att sova bort förkylningen. Har nyss fått i mig en smörgås och magen fick en chock så lite magknip till att börja med. Jättekul. 
Idag är det tre veckor/21 dagar kvar tills jag fyller år och dagen efter är lillfisen beräknad att komma. Tiden går superfort och jag tycker inte ens att jag hinner med det jag vill hinna med, konstigt nog. Har jag tur så orkar jag inhandla det som jag saknar idag.

Nu ska jag göra mig i ordning inför dagens jobb. Skönt att hänga upp tankarna på något annat ett tag. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback