Still nothing

Sitter för tillfället och kikar på Gladiatorerna med ett halvt öga. Spänner mig i ett försök att hjälpa utmanarna att slå bestarna till gladiatorer. 
Maten jag bjöds på gick ner och gjord mig grymt mätt. Känns som om klockan gärna får gå lite snabbare så jag kan få gå och lägga mig snart. 

Värken i ryggen och magen har lagt sig och det är väl tur det! P pratade nämligen med sin bror förut och P's brors sambo jobbar uppe på förlossningen här i Linköping och hon sa att det var fullt (!) just för tillfället. Jag ber nu att det inte kommer en bebis i natt då jag inte är sugen på att sätta mig i en taxi till Norrköping med onda värkar.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Lugn och fin, den kommer när den kommer :)

Och då är den klar, för det ;))

Passa på att sova....

Kram!

2012-01-29 @ 08:30:52
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback