Strålande solsken.

Igår blev en riktig myskväll med premiären av Gladiatorerna och efter det såg vi på filmen Flightplan. Gladiatorerna var lika bra som det var för 8 år sen då jag satt som klistrad framför tvn. Jag tycker det är riktigt kul när dom får roller och namn som dom ska leva upp till och bete sig så där kaxigt. Det blir riktigt bra tv av det.

Nu sitter jag och P och dricker en varsin kopp kaffe efter frukosten och snart ska vi bege oss ut i det fina vädret. Snön ligger vit på marken och solen skiner så det gnistrar så där fint. Tänk om vi kunde fått haft det så här under julen va mysigt det hade varit. Men men. 
Vi ska gå in till stan och köpa ett minneskort till kameran så vi kan ta lite bilder under förlossningen och bebis första dagar. Tycker inte att det duger med enbart iPhonen. Nu åker systemkameran fram!

Fick en kommentar om flytten till Karlstad och jag ska flytta till Karlstad. Så fort det fixat sig med lite praktiska och ekonomiska bitar här hemma i Linköping först. Sen ska det ju fixas med lägenhet också och det är inte det lättaste, men flytta ska jag! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.24

Så gott att dricka kaffe ur glas!



Ska du flytta själv eller kommer sambon flytta med ? Dum fråga kanske :-)



Kram!

2012-01-08 @ 16:41:42
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback