Tapetrullar.

Åh, jag är på ett sånt fantastiskt dåligt humör just nu. Jag stod mitt uppe i matlagningen och P sa något till mig som inte passade i min ordlista just nu så jag slängde stekspaden och gick därifrån. Det är ändå till honom och hans matlådor maten är till så orkar inte bry mig. Han kan göra den själv.

Vi var i vilket fall och kollade på tapeter och när jag kom dit var jag nästan hundra på vad jag ville ha, nu har jag inte en aning känns det som. Jo, jag är väl inne på samma spår jag var innan vi kom dit men jag blev inte klokare av att bläddra i alla pärmar. Tror att jag kommer få gå dit i sista sekund och bara välja det som är närmast min vilja i tanken. 

Alla dessa färger och mönster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback