The way back.

Jag och sambon har nyss kollat på en film, The way back, och vilken toppenfilm! Den var två timmar lång men tiden flög iväg. Det är en film jag starkt kan rekommendera så jag ska inte säga för mycket om den i fall ni väljer att lägga ögonen på den! :-)

Nu ska jag tvätta av ansiktet (läs: sminket) och hoppa i säng. I morgon är det en ny dag och nu är det tillbaka till verkligheten som gäller ända fram till påsk, då det inte finns en röd dag i kalendern fram tills dess. Spelar inte så stor roll för mig då jag snart kommer hoppa på mammaledigheten bara denna lilla bestämmer sig för att komma ut. 
Jobb i morgon och då kommer jag vara ensam så då blir jag hundägare för en kort stund. Mysigt!

Svar angående 'Strålande solsken':
Som det ser ut nu kommer han flytta med när allt är fixat. Det kommer dock ta ett tag innan vi flyttar men någon gång inom en framtid kommer vi vara bosatta i Karlstad :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback