Trettondedag jul

Och så var julen över. Idag är ju dagen då alla julsaker ska bort och lite tråkigt är det ju när vi faktiskt inte haft någon snö i år. 
Jag har fått i mig lite frukost och skickat iväg sambon. Jag ska snart sätta igång med att städa här hemma. Det är något jag vill göra när jag är själv, så det blir som jag vill. 

Förresten är det väl ingen som missat att Sveriges smågrabbar vann J-VM inatt mot Ryssland? Jag var inte uppe och tittade på det själv men det har inte gått att missa det då det är dagens snackis. Det här är ju något som jag tycker var superkul, något dom är värda grabbarna. 

Nu ska jag svida om från morgonrocken till städkläder och sätta igång. Kommer med uppdatering senare och ikväll är vi bortbjudna till P's bror på middag. MYS!

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde väntat lite till om du velat=)...Tjugondag Knut dansas julen uuuuuut...den 13:e jan.

2012-01-06 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback