Wallander - Skytten

Halvligger i soffan (utan värkar) och passar på att blogga när det ändå är nyheter. Annars är det Wallander som får underhålla mig denna söndagkväll. 
Sen sist har jag och P gjort mat, en supergod (!) maträtt bestående av fläskfilé, tagliatelle och en god sås med grädde, oxfond, fransk senap och gräslök. Jag älskar när maten blir lyckad men hatar när jag inte har tillräckligt med plats i magen för att få plats med fler potioner än en. Haha.

Ja, jag är ju tyvärr utan värkar. Jag känner verkligen inget utöver det vanliga som är lite sammandragningar när jag anstränger mig. Lillfisen stormtrivs i magen medan jag vantrivs med graviditeten och magen. Fast det är ju enbart just nu när jag längtar efter krabaten där inne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback