Zombie.

Idag är jag som en zombie. Jag sover så otroligt dåligt på nätterna nu, bebis trycker på och jag blir anfådd så fort jag lägger mig ner. Så i natt har jag roat mig med att ligga och lyssna på när P snarkar och sen har det ju blivit ett och annat toabesök också. Inte nog med att det är jobbigt nog att vara anfådd så vaknade jag 05.26 med världens halsbränna! Trodde jag skulle behöva kräkas flera gånger om och den var verkligen hemsk. Så hemsk att den vägrade att försvinna, även med hjälp av tablett. Suck. Kom ut nu bebis! Idag går vi in i ny vecka och det är enbart 14 dagar kvar tills lillfisen är beräknad men självklart ska det bli ett eget inlägg om detta lite senare.

Min chef ringde och hon står på universitetet och undervisar så det enda jag göra idag är att gå ut med Cash. Efter det ska jag åka tillbaka hem och vila innan skolan drar igång ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback