Trött mamma

Natten till idag var den första natten jag inte fått sova någonting sen Alva kom. Ändå var det inte hennes fel utan den dumma, dumma förkylningen som har attackerat henne. Stackaren somnade vid 23.30 och vaknade flera gånger av att hon var så täppt. Hon var precis som när hon var nyfödd, skulle ligga nära, nära. Skulle hon fått som hon velat hade hon krupit tillbaka in i min mage. Vid 03 så tyckte jag så synd om henne att jag satte mig upp med henne på bröstet så hon kunde andas ordentligt och där sov hon så gott. Så satt jag med henne i tre-fyra timmar. Så mysigt.
När klockan var 08 så klev vi upp. Alva fick lägga sig mellan mormor och morfar medan jag duschade.
Det som stod på schemat idag var att fixa Nattis och hennes mamma i håret inför bröllop.
Med det gjort, vilket tog några timmar, åkte jag hem och fortsatte till Ola som fyller år. Efter lite tårta åkte vi hem och nu har jag precis blivit klar med kvällens klippning av Oskar och vilken charmknutte han är!
Inte undra på att man är trött!

Världens skönaste Oskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback