Back on track



Nu är vi back on track!
Det som hänt sen sist är att jag och Alva är bosatta i Värmland, tillfälligt hos min mamma och
pappa tills vi hittar något eget vilket vi hoppas går fort.
Alvas utveckling går framåt med stormsteg! På lördag blir hon hela 21 veckor, snart 5 månader.
  • Alva älskar mat, ersättning väljer hon bort nästan helt.
  • Hon kan sitta en kortare stund själv.
  • Lägger jag henne på en filt rullar hon av den.
  • Allt ska smakas på, och allt är MUMMS!
  • Hon ska stå upp, sitta och ligga går bort.
  • Jag håller i hennes små händer och drar henne upp från liggläge så ställer hon sig upp.
Och mycket där till. 

Jag och Alva har fått en lugn nystart i livet och vi båda stormtrivs och ännu bättre när vi får vårt eget.
Att få skapa vårt eget hem så som vi VI vill ha det ska bli underbart.
Bara jag och min lilla Skorpa. Tillsammans är vi starka ♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

Vad kul att allt går bra :) hoppas vi ses snart, många kramar

2012-06-25 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback