Inte konstigt man trivs



När det ser ut så här är det väl inte konstigt man trivs?

För tillfället sitter jag inne hos min bror och kikar på fotboll. Inte så värst intresserad men vad gör man inte för att få umgås med sin lillebror?
Idag har jag inte gjort så värst mycket och det är väl tur det. Under natten har jag haft en hemsk huvudvärk och knappt sovit något alls. Trodde jag skulle behöva kasta upp det lilla jag hade i magen av smärta flera gånger. Usch!
En god nyhet är ju då att jag fått erbjudande på en lägenhet. Svar skulle vara inne redan på måndag så kanske, kanske att jag får titta på den redan i morgon med lite tur. Hoppas på att den uppfyller mina och Alvas krav.
Så morgondagen kommer till en början spenderas med telefonen klistrad vid örat. Har i alla fall två viktiga samtal som måste göras. Senare under dagen kommer jag och Alva åka in till Karlstad och spendera helgen där. Kommer säkerligen bli några vändor på stan. Den här gången är det jag som behöver kläder och liknande men det kommer sluta med några påsar till Alva. Som alltid. Inte mig emot, jag ÄLSKAR att shoppa barnkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback