Dagarna i Värmland

Efter några dagar i Värmland så kom jag hem till Linköping igen igår.
Jag har haft en helt u.n.d.e.r.b.a.r vistelse hemma hos mamma och pappa. Ville västan
inte åka därifrån men vi ska dit till påsk igen så inte så lång tid tills vi ses igen.

Jag har hunnit med otroligt mycket under dagarna jag var där.
Karlstad fick besök av mig nästan varje dag. Alva blev otroligt bortskämd av sin mormor
och jag också dessutom! Underbart men det är skönt att vara hemma igen.

Alva med sin morbor och blivande gudfar Felix



Alva med sin kusin Rasmus



Alva med sina kusiner Oskar och Michelle

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ser fram emot nästa gång du kommer hit så vi får gulla med Alva igen :) Hon är ju världens sötaste bäbis ^^<3

2012-03-16 @ 20:06:51
URL: http://sweetareu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback