In two pieces

Hej ni fina! ♥

Nu har jag äntligen lyckats få liv i Alva men som ni ser på
bilden är hon inte särskilt pigg, haha!
Hon har fortsatt att sova som hon gjorde igår, otroligt mycket.
Ska dom sova så mycket?
Det börjar bli lite oroande, men det kanske bara är jag som är nojig.

Pierre är i väg och jobbar så det känns som om det fortfarande är en vardag
och att veckan har varit otroligt lång, även fast det är lördag.
Han kanske ska jobba i morgon också. Känns väl inte så roligt, även
fast jag inte är ensam så skulle jag ibland vilja ha en vuxen att prata med,
eller någon som kan prata åtminstone.

Dagen ska jag bara ägna åt att mysa med Alva. Tänkte att
vi skulle gå ut på en långpromenad, jag och hon.


 


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

En del bebisar sover mer än andra och det kan gå i perioder.

Det är nog inget konstigt, men är du orolig, och känner att det är konstigt, ring rådgivningen :)

Kram!

2012-03-10 @ 11:20:07
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback