Monday diary

God morgon! ♥
Det är måndag, ny vecka med nya utmaningar. Veckans utmaning: komma igång med träningen.
Jag har dragit på det alldeles för länge nu, dags att få ordning på kroppen.
Gårdagen bestod av städning och kaffe. Jag och Pierre hjälptes åt att städa lägenheten,
noga. Så nu är den ren och fin. Som tur är har vi en så snäll dotter som bara
ligger och jollrar i sitt gym. Skrattar och pratar.
När lägenheten var ren åkte vi till Lambohov och Pierres syster och familj. Zandrah (Pierres syster)
fyllde år i fredags men vi åkte i huvudsak dit för att Zandrah och barnen ville träffa Alva.

Idag ska jag träna (ett måste!) gärnet! Jag längtar efter att svetten ska rinna efter ryggen, skönt.
Klockan 13 ska vi vara med Alva på BVC för vägning och mätning och det ska bli otroligt intressant
att se hur runda kinderna verkligen har blivit. Senaste vägningen var för två veckor sedan så
jag känner på mig att det har hänt en hel del.

Tänk när hon var så här liten, prinsessan ♥

 


Kommentarer
Postat av: william

så söt:D



Och säg gärna vad tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 10:22:31
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback