Saturday diary

God morgon! ♥

På bilderna nedan ser ni vår lilla skatt som får sitt sista mål för natten av sin pappa
och igår så höll hon om flaskan. Säkert inte medvetet men hur sött!?

Alva har sovit bra inatt också. Riktigt skönt att hon sover så bra.
Jag är relativt utvilad (kan man bli helt utvilad?!) så när jag ätit frukost
ska jag gå iväg och träna. Jag tränade igår också så idag
är mina armar väldigt möra så ben och rygg ska få jobba ordentligt senare.
Vädret ser ut att bli lika underbart idag som tidigare i veckan
så ska ta med min familj på en promenad. 
Jag skulle använt mig av RunKeeper under de dagar vi varit ute,
intressant att veta hur långt vi gått. Blir säkerligen mils gång om man hade
varit smart nog. Vad gör ni vackra dagar som dessa?

Mammas skatt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback