Slutkörd

Hej fina ni! ♥

Gårdagen bestod av städ och tvätt och jag är inte riktigt klar än.
Tvätten var verkligen det värsta jag varit med om, det tog aldrig slut!

Vi har börjat låta Alva sova i sin egna säng, i alla fall halva natten.
Haha, det är ju mest på grund av oss själva att hon inte
sovit där innan, för att det är mysigt att ha henne i sängen. Hon
sover jättebra, och har alltid gjort, men det är också skönt
för mig och Pierre. Vi vänder knappt på oss då hon ligger mellan oss.
Mammas stora tjej ♥

Fick en fråga om Pierre och hans arbete. Just nu jobbar han inte,
han är hemma och är pappaledig tillsammans med mig. Jättemysigt!

Alva tar en tupplur i soffan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback