Kalla mig VIKARIE

Idag är det en bra dag. Ända från början! 
Under morgonen har jag varit på en anställningsintervju och jag har fått VIKARIAT!
Till min hjälp hade jag mitt egna lilla charmtroll, Alva.
Det var inga som helst konstigheter. Jag kommer att jobba på Vasastadens Vårdhem.
Det ska bli superkul att börja jobba lite och tjäna pengar. Haha.

Ända från det att jag blev gravid har jag alltid funderat på hur jag ska orka gå hemma
en hel mammaledighet utan att göra något. Jag klarade 3 månader, jag är stolt.
Jag har alltid varit en person som l.ä.t.t blir uttråkad och jag inte har något att göra.
Detta kommer inte innebära att Alva ska sättas på dagis eller liknande. Arbetsgivaren
är medveten om att jag endast kan jobba kvällar och helger då Pierre är hemma
och får vara med Alva, vilket han inte tackade nej till!

Nu ska jag städa här hemma.
Senare i eftermiddag ska vi på lägenhetsvisning.

Här dricker vi vatten alldeles själva! ♥

 


Kommentarer
Postat av: SOFIE

fin blogg! :)

2012-05-08 @ 13:12:18
URL: http://sofienorman.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback