Uppe med tuppen

God morgon! ♥

Idag var jag före tuppen. Alva ligger fortfarande och sover, tröttisen.
Då passar jag på att få äta frukost i lugn och ro. Ägg och banan bjuds det på.

Tänkte att jag skulle ta med Alva ut på en promenad när vi
är klara för dagen.

20 minuter senare: Alva vaknade och jag fick avbryta för att ge henne frukost.
Nu sitter vi i soffan och snackar. Hon är för go med sitt u.n.d.e.r.b.a.r.a
morgonhumör! Tänk om man kunde ha ett sådant.
Jag ska äta upp det jag har kvar sen ska vi ut på en tidig promenad.




Angående den anonyma kommentaren:
Jag ammar inte längre, jag slutade med det för ca 14 dagar sedan jag i 1 ½ månad ammat på
endast ett bröst. Nu ger jag henne ersättning för att mjölken inte längre räckte.
Men ammade gjorde jag i ca 3 månader. Hade önskat att fortsätta, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback