Emmaljunga Scooter S 2013

I torsdags var jag inne på Köpbarnvagn och kikade på ny vagn till Alva och efter att jag provkört och klämt så bestämde jag mig för en Emmaljunga.
Jag har tidigare haft vagnar av märket Brio. Den första vagnen vi hade, Brio Happy, var jag mer än nöjd med! En underbar vagn. Det största minuset jag kunde hitta på den vagnen var att det var så stort "hopp" mellan liggdelen (mjukliften) och sittdelen.
Sen var det en Brio Sing som fick flytta in och som boende i en stad är det en supervagn, men som boende utanför stan så är den ingen höjdare.

Efter Sing-vagnen sa jag till mig själv att jag aldrig mer skulle ha en vagn utan lufthjul men nu har jag en igen. Dock är jag MER än nöjd med Emmaljungan. Den är underbar. Den blev även ett lyckat köp hos pappan i familjen och framför allt hos Alva. Hon älskar att åka vagn nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback