Handbollsfantast

Idag har jag fått duscha ostört. Jag fick raka benen utan att behöva använda ett paket plåster till varje ben. Jag fick till och med tid att ha i schampo och balsam för sig.
Efter frukost och kaffe plockade vi upp Frida för en tripp till staden för att köra hem mamma.
På vägen hem blev det McDonalds drive in och maten åt vi hos min pappa. Jättemysigt!
Resten av dagen har spenderats i sporthallen och tittat på handboll och som jag saknar det! Att spela handboll är något av det roligaste jag gjort. Om jag tar mod till mig och fixar barnvakt ska jag ta mig tusan träna på tisdag.
Nu sitter jag under filten och kikar på Hellenius Hörna med en kopp varm oboy. Söndagslyx. Imorgon rullar en ny vecka igång!


Kommentarer
Postat av: jessica

du vet att jag ställer upp angående barnvakten ;-)

2012-10-14 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback