Helt underbar ❤

Nu var det ett tag sen och det har hänt riktigt mycket sedan sist.
Alva har hunnit bli 8 (Å-T-T-A!?!!) månader och det händer nya saker v.a.r.j.e dag.
Hon sätter sig upp från liggande själv. Hon kryper. Hon ställer sig upp
mot möbler. Mer tänder har kommit.
Känns helt otroligt att allt händer på samma gång och att min stora tjej
har en gång legat i min mage och sparkat sönder mina revben ♥



Sitter hemma. Ensam. I morgonrock. Med tofflorna på.
Imorgon vaknar jag upp bredvid mitt hjärta, som alltid ler, och dagen är gjord.
Jag älskar det! Att vara få mamma är det bästa jag vet.
-och att få vara det till Alva gör det bara bättre 


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ström

Gud så söt liten tjej! :'D Hon kommer bli väldigt vacker då hon blir äldre.

Svar: Tack så mycket! Försöker redan nu lista ut hur jag ska hålla killarna på avstånd ;-)
izabelladanngren.blogg.se

2012-10-10 @ 06:32:09
URL: http://lifeasalexandras.blogg.se
Postat av: Alexandra Ström

Hahaha ja, det kan nog bli ett litet problem när hon blir lite äldre. Tror nog killarna kommer skrika efter henne ;]

2012-10-10 @ 09:39:33
URL: http://lifeasalexandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback