Utsövd morsa

Inatt har Alva sovit hos sin mormor och morfar så gissa om jag är utsövd!?
Jag sov tills klockan var 11.24 och jag minns inte sist jag sov så länge, det är år sen!

Efter lunch kom mamma och Alva och hämtade mig och vi fortsatte till min syster
för kalas, då hon fyller år imorgon.
Imorgon är det också tre månader kvar till julafton och fyra månader kvar
till min födelsedag och sen är det Alvas tur att fylla 1 år!! Tiden går fort.

Bilturen hem fick vi följa en älg som sprang på vägkanten.




Nu ligger Alva och sover och jag hoppas att hon sover hela natten.
Konstigt nog så sover hon hela nätter när hon sover hos sin kära mormor och morfar.
Jag ska passa på att fila naglarna och mysa under filten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback