14 april 2013

Idag är det precis en månad kvar till BF. Jag kan fortfarande inte förstå att vi ska få ytterligare en liten till familjen. Att Alva ska bli s.t.o.r.a.s.y.s.t.e.r enbart 15 månader gammal. Jag och Pierre pratar väldigt mycket om hur hon kommer reagera när det kommer en lillebror som ska dela all uppmärksamhet med henne. Hon är redan nu väldigt svartsjuk av sig, jag och Pierre kan knappt hålla hand eller kramas utan att hon ska vara emellan oss. Förhoppningsvis så kommer hon vänja sig snabbt då hon snart inte vet annat än att ha en lillebror.
Nu när jag har lillebrors kläder invikta i garderoben har jag börjat fundera kring BB-väskan. Det kan ju faktiskt vara så att han bestämt sig för att inte stanna inne så länge till och då kan det vara skönt att ha det gjort. Ska även plocka fram bilbarnstolen så den inte glöms bort när det väl är dags. Snart är det dags och som vi längtar 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback