Återigen sjukstuga

Alva åkte ju på en förkylning som jag nämnde tidigare men det räckte tydligen inte. Nu har hon blivit ännu mer förkyld (om det ens var möjligt!?) och fått nästan som krupphosta igen.. Så morgonen fick startas upp med en vällingflaska spetsad med hostmedicin i sängen medan vi tittade på barnprogram. Ingen feber än så länge i alla fall så hoppas hon klarar sig ifrån det, tycker hon är nog slö som det är. 

Jag ska ta med Alva en snabbis ner till affären för att posta ett brev och köpa socker då jag tänkte baka en kladdkaka. Kanske att jag ringer till mamma/mormor och ser om hon vill komma hit på kaffe. Perfekt fikadag eftersom vädret inte är något att hurra för.

På bilden ser ni en sjuk liten "bebis" som provsitter lillebrors bilstol ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback