Hemsk natt

Åh, vilken hemsk natt jag har haft!..
Igår kväll la vi över Alva i sin säng och jag trodde att jag skulle få en hel natts sömn (förutom toabesöken) då hon sov mellan oss natten innan och låg PÅ mig. Men inte. Usch. Jag vaknade av Alva som fick komma över till vår säng runt 02.45 så då passade jag på att gå på toaletten som vanligt. Jag hade då en jättekonstig känsla i magen. Ena stunden så hade jag ont i magen, min mage, i nästa stund så kom det förvärkar från helvetet och senare kom det en superkonstig känsla. Jag hade som panik i hela kroppen, mådde illa samtidigt som jag inte kunde sätta fingret på vad det var som va fel. Jag försökte somna om men när jag blundade så sjönk jag långt bort i mig själv. Jättesvårt att förklara..
En hemsk natt och jag hoppas jag slipper fler sådana, men det kommer jag väl inte göra. Säkert att detta är kroppens sätt att förbereda sig på vad som komma skall. Hoppas bara inte lillebror väntar allt för länge.

25 dagar kvar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback