Kniven mot strupen

Igår kväll fick Alva kvällsvällingen som vanligt och när hon hade druckit upp satte hon sig upp med ett besvärat ansikte och vips så kräktes hon (ursäkta infon, haha). Det kom inte alls mycket så jag satt och väntade på nästa laddning men det kom aldrig någon så det var nog bara en rap som ville komma upp. Var länge rädd för att det skulle vara en tredje gång vi skulle få besök av vinterkräksjukan men skönt nog var det inte det! Puuh.. Kniven mot strupen!
Under natten har jag under långa omgångar varit vaken och lyssnat till Alva som hostat. Jag har vid några tillfällen försökt att få i henne vatten men det vill hon inte ha. Hoppas det snart ger med sig.

Chefen ligger i soffan och sover sen 20 minuter tillbaka. Pierre är och tränar och jag ska försöka komma igång efter två koppar kaffe. Idag går det trögt måste jag säga. Sömnbristen börjar ge sig till känna under dagarna. 
Det är inte förrän nu jag börjar känna mig liiiite stressad inför lillebrors ankomst. Har tidigare haft en känsla om att "det löser sig" men det lär det inte göra förrän jag tar tag i det. Jag behöver rensa i våra garderober för att göra mer plats, sånt som inte löser sig självt. Tråkigt men sant.

Favoritfötterna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback