Sen 1årskontroll

Idag är det dags för ännu ett försök att ta oss upp till tandläkaren för en sen 1årskontroll. Vi hade tid igår men då var det jag som var dålig, illamående och kräkningar. Ibland är det underbart att vara höggravid!
Vi fick en ny tid redan idag och det ska bli kul att se vad dom säger om Alvas små (STORA!) bissingar. Kan verkligen förstå att hon är gnällig när dom stora kindtänderna tränger igenom för dom är inte små! Vi får väl se om dom får kika i munnen på henne först och främst, inte att räkna med.

Än så länge ligger vi i sängen. Pappan har åkt och jag ligger och snosar nacke på sovande bebis. Skulle gärna sova jag med men lillebror lever loppan i magen, ihii.

Morgonstund har guld i mun ❤


Kommentarer
Postat av: Martina - gravid med lillebror

Det är så mysigt att ligga bredvid sin lilla skatt ibland. Det händer inte så ofta, så därför är det snäppet bättre när det väl händer.
Ibland har hon kommit in till oss någon timma innan vanliga uppstigningen och har då kunnat somna om en liten stund till. Underbart att se hur hon slappnar av och har det mysigt mellan oss:)

Svar: Ja, det är supermysigt! :-) Dock sover Alva mellan oss nästan varje natt än så länge, jag kan inte riktigt släppa taget, haha :-)
izabelladanngren.blogg.se

2013-04-26 @ 14:39:59
URL: http://Maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback