Sömnbrist

Natten har varit hemsk, men inte av smärta utan jag har legat vaken!? Många gånger och länge, så nu sitter jag här med huvudvärk och det är förmodligen av sömnbristen. Alva vaknade när Pierres klocka ringde och var inte intresserad av att somna om..
Om vi (läs: jag) orkar så ska vi ut på en promenad under förmiddagen när det bjuds på så fint väder.
Alva hostar jättemycket fortfarande och vi medicinerar med hostmedicin och hoppas att det snart ger med sig. 

Något positivt är att vi har gjort 95% med lillebror i magen idag. Ynka 5% kvar och exakt två veckor kvar till bf. Jag håller tummarna för att han kanske kan komma någon dag tidigare, vi är ju så nyfikna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback