Tre ynka veckor

Idag är det precis tre veckor kvar tills jag beräknas sitta här som tvåbarnsförälder. TRE VECKOR?! Vart har tiden tagit vägen?
Samtidigt som tiden flyger iväg alldeles för fort så är jag tacksam för att det inte är så länge kvar. Min kropp börjar säga ifrån och jag har ont. Foglossning från helvetet och min högra jumske är helt ur funktion. Det knäpper och smäller när jag försöker lyfta benet. Att komma upp från sängen alla dom gånger jag ska på toa om nätterna är inte lätta. Snart är det över (förhoppningsvis) och jag sitter med en nyfödd i famnen.

Nu när det är så kort tid kvar och lillebror kan titta ut när som helst:
När tror ni att han bestämt sig för att komma och hur stor/liten kommer han att vara?
Alva kom i v. 41+3 och vägde 3430 g och var 51 cm lång ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback