Vårmånaden är här

Vårmånaden April är här och jag hoppas och önskar att våren har planerat att komma på allvar nu. Vi har haft turen att ha en underbar påsk med strålande väder och långa promenader (i saaaaakta tempo) och mornar då vi blivit väckta av solens strålar. 
Påskafton spenderades hos mina föräldrar med syskon och deras familjer. Det var hur mysigt som helst och mamma bjöd som vanligt på underbar mat. Barnen fick påskägg fyllda med godis som dom knappt orkade äta upp.

Hela gårdagen spenderades såsom påskafton hemma hos mamma och pappa. Pierre, pappa och min systers sambo var ute och kapade ved hela dagen medan jag och Alva till en början var inne och lekte med kusinerna. När det började närma sig lunchtid så tog jag med Alva ut i vagnen och det dröjde inte länge förrän hon sov, tungt. I nästan FYRA (!!??!!!!) hela timmar sov hon på altanen. Trött tjej. 

Idag planeras lite småsaker. Tänkte städa lite, kanske tvätta, veckohandlas och pluggas.

En bild från lördagens promenad

Kommentarer
Postat av: Lollee

Så vacker tjej.♥

Svar: Åh, tack! :')
izabelladanngren.blogg.se

2013-04-03 @ 10:00:44
URL: http://www.mysimpleliife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback