Motorsågsmassakern

Imorse vaknade jag 07.45 av att ett par gubbar lekte motorsågsmassakern utanför mitt fönster. Inte precis utanför men det lät som det. Dom håller tydligen på att fälla massa träd, men jag skulle helst vilja ha kvar dom där dom stod. Inte riktigt så jag ville börja min fredag..
Alva fick välling i sängen medan vi tittade på barnprogram och nu sitter vi i soffan och tittar vidare på Nyhetsmorgon.
När Alva senare ska sova middag så tänkte jag passa på att gå ut och gå. Hoppas också på att jag får sällskap.
Senare i eftermiddag ska vi åka hem till mamma och pappa för att spendera natten där. Lyxigt! Alva ska nämligen få ha lite ensamtid med mormor och morfar medan jag hjälper till med håruppsättningar till ett bröllop imorgon.

Torsdagsmys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback