Sovrutiner

Alvas sovrutiner har förbättras otroligt mycket den senaste tiden. Nu kan jag planera efter hur hon sover.
Hon vaknar allt mellan 07-08.30 på morgonen, sover "middag" ungefär två timmar någon gång mellan 10.30-12.30 (beroende på när hon vaknar på morgonen) och somnar för kvällen gör hon mellan 19-20.30. Jag trivs jättebra med dessa sovrutiner och det verkar Alva också göra. Allt vi har kvar nu är att lära henne att sova i sin säng.
Tror det kommer bli mest jobbigt för mig då jag vant mig vid att ha henne bredvid mig om natten och tycker det är supermysigt. Dock vet jag att Alva skulle sova bättre och mer ostört i sin egna säng. Vill gärna att det ska funka innan lillebror kommer då vi också hoppas på att ha flyttat till större så hon får ett eget rum.

Somnat på pappas arm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback