1 januari 2013

God fortsättning! ♥

Jag och min lilla familj hade en helt underbar nyår. Lugnt och skönt, hemma. Vi gjorde oss nyårsfina även fast vi bara skulle bli vi här hemma och efter det började vi med maten. Kvällen bjöd på späckad fläskfilé med getost, soltorkade tomater och timjan med potatisgratäng och en underbar hemmagjord sås till. 
Vi fortsatte kvällen med Bingo Lotto och jag var nära att vinna både på 2ans bingo och 3ans. Hade inte suttit fel med en lite större vinst såhär i januari. 
Alva somnade relativt tidigt och jag lyckades med att lägga ner henne i sin säng men där sov hon inte längre än 45 minuter. Vi tog upp henne och hon fick fortsätta att sova hos oss ute i soffan, vår lilla närhetstorsk. 
Tolvslaget sov Alva genom i soffan medan jag och Pierre skålade med alkoholfri skumpa och pussar ♥

Jag har haft ett helt underbart 2012. Jag har fått spendera ytterligare ett år tillsammans med min andra hälft och jag har fått bli mamma till en underbar liten tjej. Jag kunde inte vara lyckligare!
2013 kommer bli minst lika bra, det känner jag på mig. Beräknad tvåbarnsmamma och mycket därtill! ♥


Kommentarer
Postat av: ..

Jag tokgillar din blogg! Den känns fräsch och stilren, samt att det finns en tanke bakom dina inlägg. Det är kul att läsa om ditt liv!

2013-01-02 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback