Full rulle

Läkarbesöket gick bra och jag är sjukskriven från och med idag. Skönt att ha det ur världen.
Efter det så frågade Sarah om jag ville med ut och gå så det blev en dryg timmes promenad. Superskönt. Det som var mindre skönt var nysnön som inte hade "plattats till" än och drog våra vagnar åt alla möjliga håll, men det resulterade i extra armträning!
Familjen Eriksson/Lewerström bjöd på mat, lek och fika. Full rulle hela eftermiddagen.

Alva sover bredvid mig i soffan så sött. Relativt tidig kväll ikväll också. Frågan är nu bara hur jag ska få henne att göra dessa tidiga kvällar i hennes säng. Vill så gärna att hon ska få in samma rutiner hon hade innan den hemska förkylningen kom. Hur?
Tvättar gör jag också. Ska jag våga lämna Alva sovandes i soffan medan jag går ner till tvättstugan? Det är frågan det. Kan ju liksom inte väcka henne.. Ibland skulle man vara två. Eller ha tvättmaskin..


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Inte ensam i soffan, hon kan ju trilla ur....
I sängen kanske, spjälsängen...

Svar: Inte lätt det när hon VÄGRAR att sova i spjälsängen..
izabelladanngren.blogg.se

2013-01-16 @ 21:11:39
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback