Öppna förskolan

Dagen då vi inte har något speciellt inplanerat. Tråkigt. Så imorse gick jag och Alva ner till öppna förskolan.
Inte alls mycket folk men det var liv ändå. Alva som aldrig varit blyg förut började gömma sig bakom mig för att kolla in läget innan hon sen gick in för att leka. Dock tycker jag att det är bra att hon börjar bli mer försiktig, så hon inte går fram till vem som helst. Lillfisen 

Kom hem för ungefär en timme sen då Alva fick mellanmål bestående av en halv banan och nu sover hon så sött i soffan. Jag har fått både göra och äta mat i lugn och ro.
Nu tänkte jag börja städa på sådana ställen jag inte vill att Alva ska vara med på, som toaletten.

Mammas sömntuta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback