Hink och spade

ÅH! Jag har sovit som en prinsessa inatt. Jag har bara varit på toaletten 2 ynka gånger! Det tackar jag innerligt för. Jag är utvilad och på SÅ bra humör, synd bara att inte vädret är på min sida men man kan ju inte få allt, haha.

Efter frukosten gick Pierre iväg och tränade så jag och Alva tog på oss och gick ut. Vi gick in på leksaksaffären och köpte hink och spade (och lite annat var med i "paketet") och en boll. Måste förbereda inför morgondagen då strålande väder har lovats och jag har bestämt att vi ska spendera dagen utomhus i en sandlåda. Det ska gungas och byggas sandslott.
När vi hade fått med oss det vi skulle så gick vi förbi en gunga och med Alva går det inte att gå förbi en gunga utan att hon ska få gunga! Hon pekar, hoppar och skriker i vagnen, ö.v.e.r.l.y.c.k.l.i.g! 

Nu är gubben hemma, svettig efter ett gympass och Alva ligger i soffan och sover. Familjemys? Haha ♥

Lycklig bebbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback